Alla inlägg den 18 februari 2010

Av tilde - 18 februari 2010 18:01

Nu sitter jag här och fryser vääldigt mycket! Varför kan det inte bara bli sommar?! Okej, det är ju kul med vinter men nu tycker jag att det räcker!!!!

Jag är väldigt nära på att ta på mig vantar XD

Efter igår så har jag väldigt ont i fötterna... jag kan knappt gå. Men jag ska inte klaga.  Idag i skolan såg vi på en film som hette "Zozo". Den var faktiskt ganska så bra. Man fick se lite hur det va att leva när det är krig i landet man bor i. Såå, jag antar att jag ska vara nöjd med att jag bor där jag bor och inte klaga ;)

Efter skolan har jag bara varit hemma och slappat.



Hejdå   


Bilden: En gammal bild på mig som jag fottade med webben när jag fortfarande hade snelugg (hur det nu stavas :S)


  

Presentation


Hej :D
Jag heter Tilde och är 12 snart 13 år. Här skriver jag lite om vad jag gör på dagarna. Melvin är min underbara kanin som jag älskar väldigt mycket.
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards