Alla inlägg den 16 februari 2010

Av tilde - 16 februari 2010 17:48

FÖRLÅT, bilden ville inte komma med så här kommer den ;)


  

Sååååå..... (LL)                MUMS!<3

Av tilde - 16 februari 2010 17:32

HEJ IGEN ;D

Idag hade jag följe med Frida till skolan (+ min lillasyster Hanna)

Skolan började med läslusta där jag läser en bok som heter "Systrar i Jeans - andra sommaren". Jag har inte kommit så långt, men ändå. Den är ganska bra, men den första boken var bättre.

Vår ena lärare Margaretha var sjuk idag så vi hade en vikarie som hette Sara och hon va rektorns barn :O

Efter skolan har jag bara varit hemma och myst. <3 När mamma kommit hem så ska vi äta semlor.

(Ordet "semla" påminner mig om min gamla hund Selma som jag saknar väldigt mycket...)


Igår så skickade jag och min mamma in en ansökan om att dela ut reklam :) det är ett bra sätt om man vill tjäna egna pengar. Jag t ex vill gärna ha en egen laptop -även om datan som jag och min syster del är väldigt bra -  och en kamera, helst en systemkamera men en digital kamera går bra :)

Och idag fick jag ett mejl från Svensk Direktreklam om att jag kunde få dela ut reklam när det fanns ett ledigt ställe där jag kunde dela ut :DDDDD


Och eftersom jag inte har en egen kamera (och min mobilkamera suger) så lägger jag till en bild istället för att fota en egen.



Puss o kram<33



PS. Om du känner för att ge mig något så skulle jag önska mig: pengar, en laptop eller en kamera ;)



<33


Här kommer en bild på en semla, skriv gärna vd du tycker ;) Själv ÄLSKAR  jag semlor!!!! ( fast det ska helst vara utan den dör mosiga saken, typ mandelmassa eller marsipan vad det nu är :S)





Presentation


Hej :D
Jag heter Tilde och är 12 snart 13 år. Här skriver jag lite om vad jag gör på dagarna. Melvin är min underbara kanin som jag älskar väldigt mycket.
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards