Alla inlägg den 4 februari 2010

Av tilde - 4 februari 2010 18:24

Halloj XD

 

Då han man klippt sig, rak lugg. Vet inte riktig om jag passar i det:P Men men, annars så är jag fortfarande väldigt förkyld men jag ska nog till skolan imorgon. Kanske på bandyn. Hinner inte mer, måste öva på engelskan och spanskan som vi har prov på IMORGON och jag har inte övat alls!!!! Jaja, -byebye<3

 

Kram Tilde

 

  

 

 

Av tilde - 4 februari 2010 09:52

HEJJJ :D

Idag är jag hemma från skolan eftersom att jag är sjuk :( Jag har lite ont i huvudet och jätteont i halsen, min näsa rinner hela tiden = väldigtjobbigt. Men nu ska jag inte klaga mer. Jag ska försöka att få en bra bild på Melvin och ladda upp den, men just nu så får man nöja sig med en bild på Selma. Selma är en Golden retriver som va vår hund. Men jag blev allergisk och vi fick lämna bort henne   Jag saknar henne jättemycket, men nu har jag min Melvin(LL)

 

Hejdå<3

 

Tilde

En stolt Selma med en pinne i munnen ;)  

Presentation


Hej :D
Jag heter Tilde och är 12 snart 13 år. Här skriver jag lite om vad jag gör på dagarna. Melvin är min underbara kanin som jag älskar väldigt mycket.
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards