Alla inlägg den 11 februari 2010

Av tilde - 11 februari 2010 16:30

KOMMENTERA!<3

 

Kom igen nu, kommentera.

Idag gick jag till skolan med Frida och Malin. I skolan hade vi Elevens val. Nu är skoltidningen klar, och vi ska få den imorgon. Vi hann inte öva så mycket till musikalen eftersom att inte alla ville öva. Men jag hoppas att vi övar mer nästa vecka. Imorgon ska vi åka skridskor, jag kan tyvärr inte skriva något imorgon eftersom att efter skolan ska jag duscha och sen ska jag och frida börja pynta till festen. Sen ska vi fixa hår + smink på varandra, sen börjar festen. Men vi kanske hinner skriva ett litet inlägg på vår gemensamma blogg: www.bytvillingeglitter.blogg.se

KOLLA IN! Berätta för ALLA du känner, vi vill att den ska bli Sveriges största blogg ;P! Mobba inte, det är bara en dröm XD

Vid klockan sju så ska jag, Frida och våra mammor handla till vår fest<333333

Jaja, Kramisar                                  Tilde(LL)                 

 

  

Jag har typ inga bilder, så ni får nöja et med den fina bilden på Melvin<33

Presentation


Hej :D
Jag heter Tilde och är 12 snart 13 år. Här skriver jag lite om vad jag gör på dagarna. Melvin är min underbara kanin som jag älskar väldigt mycket.
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards